• Ένα πειραματόζωο νεκρό κάθε 8 δευτερόλεπτα!

    Κάθε οκτώ δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Animal Aid, σε κάποιο εργαστήριο ένα ανυπεράσπιστο ζώο θυσιάζεται… Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, μόνο στις ΗΠΑ, περίπου 70 εκατομμύρια ζώα…

  • ΧΩΡΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ…

    «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες-κόμβους διακίνησης σπάνιων ειδών» μας λέει ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης «Αρκτούρος», Λάζαρος Γεωργιάδης. Οι αρχές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελέγξουν την κατάσταση…

  • Oι κόκκινες αλεπούδες «εισβάλλουν» στην Αρκτική…

    «Εκπλαγήκαμε όταν συναντήσαμε μια κόκκινη αλεπού στην περιοχή μελέτης μας, στην τούνδρα της Αρκτικής Ρωσίας, γιατί το είδος αυτό απαντάται πολύ σπάνια σε εδάφη στο Βορρά», δήλωσε στο BBC η ερευνήτρια…

  • Ανθρώπινα τέρατα στην Ρόδο...

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Κόσμος», άγνωστοι «έριξαν» άγρια σκυλιά στο καταφύγιο μικρών ζώων και εν προκειμένω γατιών, στην Καλλιθέα της Ρόδου, με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν πολλά μικρά γατάκια…

Γουρουνάκια, αγάπες μου....!



Υπολογίζεται ότι σήμερα υπάρχουν στη γη ένα δισεκατομμύριο γουρούνια, τα οποία ζουν και πολλαπλασιάζονται σε όλες τις ηπείρους, πλην της Ανταρκτικής. Αποτελούν σημαντικό παράγοντα της διατροφής μας, παίζουν σπουδαίο ρόλο στη σύγχρονη ιατρική και είναι ένα από τα εξυπνότερα ζώα. Τα γουρούνια, αυτά τα μακρινά μας ξαδέλφια (μην σας εκπλήσσει αυτό), μας βοηθούν να γνωρίσουμε καλύτερα την ανθρώπινη νοημοσύνη, την ανατομία, ακόμη και τη συναισθηματική μας ζωή. Το ντοκιμαντέρ αυτό παρουσιάζει την έρευνα επιστημόνων, οι οποίοι, με εκπληκτικές νέες μεθόδους, αποκαλύπτουν την εξυπνάδα που διαθέτει ένας από τους ευφυέστερους και νοστιμότερους φίλους του ανθρώπου.

Δεν θέλω συνειρμούς! Μην βρίζετε τα γουρούνια, παρακαλώ πολύ!!!!

3 ΠΑΤΟΥΣΕΣ:

Ανώνυμος είπε...

Ήθελα τόσο πολύ να πω κάτι για την πεθερά μου και πάλι, αλλά δυστυχώς μου το απαγορεύσατε και έχετε δίκιο μιας και πρέπει να προστατεύουμε την υπόληψη των ζώων…! Πάντως εγώ έκανα τους συνειρμούς μου, από μέσα μου…

korinoskilo είπε...

και εγω οταν λεω καποιον γουρουνι το μετανιωνω και συμπληρωνω ,, τι μου φτεν τα γουρουνια,,
πως αληθεια εχουμε κανει τετοιον συνειρμο?????

γκροινγκ γκροινγκ ( χελοοοοο στα γουρουνιστικα) :Ρ

ΛΕΩΝ είπε...

@φίλε ανώνυμε
Συγνώμη για την καταπίεση!!! Την καλημέρα μου

@korinoskilo
Έχω, έχω ... μεταφραστικό!
Χαίρε

Δημοσίευση σχολίου