• Ένα πειραματόζωο νεκρό κάθε 8 δευτερόλεπτα!

    Κάθε οκτώ δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Animal Aid, σε κάποιο εργαστήριο ένα ανυπεράσπιστο ζώο θυσιάζεται… Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, μόνο στις ΗΠΑ, περίπου 70 εκατομμύρια ζώα…

  • ΧΩΡΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ…

    «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες-κόμβους διακίνησης σπάνιων ειδών» μας λέει ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης «Αρκτούρος», Λάζαρος Γεωργιάδης. Οι αρχές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελέγξουν την κατάσταση…

  • Oι κόκκινες αλεπούδες «εισβάλλουν» στην Αρκτική…

    «Εκπλαγήκαμε όταν συναντήσαμε μια κόκκινη αλεπού στην περιοχή μελέτης μας, στην τούνδρα της Αρκτικής Ρωσίας, γιατί το είδος αυτό απαντάται πολύ σπάνια σε εδάφη στο Βορρά», δήλωσε στο BBC η ερευνήτρια…

  • Ανθρώπινα τέρατα στην Ρόδο...

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Κόσμος», άγνωστοι «έριξαν» άγρια σκυλιά στο καταφύγιο μικρών ζώων και εν προκειμένω γατιών, στην Καλλιθέα της Ρόδου, με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν πολλά μικρά γατάκια…

Πρόσθετα μέτρα προστασίας της αρκούδας...

Πρόσθετα μέτρα προστασίας της αρκούδας υποσχέθηκε η γενική γραμματεία του υπουργείου Υποδομών και η Εγνατία Οδός, στις περιβαλλοντικές οργανώσεις προστασίας της άγριας ζωής «Καλλιστώ» και «Αρκτούρος». "Χρειάστηκε να θυσιαστούν πολλές αρκούδες (δέκα μόνο στο 2009) και να γίνουν αλλεπάλληλα υπομνήματα προς όλους τους αρμόδιους φορείς σχετικά με την ανεπάρκεια του φράχτη της Εγνατίας Οδού για να ληφθούν επιτέλους κάποιες αποφάσεις και να δοθούν ουσιαστικές λύσεις", αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της η "Καλλιστώ".

Η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου υποσχέθηκε μια σειρά άμεσων διορθωτικών μέτρων για την αποφυγή και νέων θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων με θύματα αρκούδες, τόσο κατά μήκος της Εγνατίας οδού όσο και στις καθέτους της. Σύμφωνα με την "Καλλιστώ", μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί περίπου 35 χιλιόμετρα νέου φράχτη στο τμήμα Παναγιά - Γρεβενά, χωρίς ωστόσο την πλήρη τήρηση των συνιστώμενων προδιαγραφών, ενώ υπολείπονται ακόμη 10 χιλιόμετρα για να ολοκληρωθεί η εργολαβία.

Μετά τη σύσκεψη αποφασίστηκε:

• Η άμεση τοποθέτηση ενισχυμένου φράχτη στο υπολειπόμενο τμήμα, με όλες τις απαραίτητες προδιαγραφές που έχουν υποδείξει οι περιβαλλοντικές οργάνωσεις από το Σεπτέμβριο 2008. Επιπλέον σε τμήμα του ήδη τοποθετημένου νέου φράχτη θα προστεθεί δοκιμαστικά "στέψη" με αντίστροφη κλίση και αγκαθωτό σύρμα, ενώ θα στερεωθεί καλύτερα το πλέγμα στο έδαφος.

• Ολοκλήρωση διαμόρφωσης με φυτευτικό υλικό των ήδη υφιστάμενων τεχνικών περασμάτων για την αρκούδα στο τμήμα Παναγιάς - Γρεβενών. Αυτό πρακτικά σημαίνει τη βελτίωση των περασμάτων με ειδική διαμόρφωσή τους, με βλάστηση η οποία θα κάνει τα περάσματα ελκυστικότερα για το μεγάλο θηλαστικό.

• Να εξεταστεί και η τοποθέτηση της κατάλληλης περίφραξης και στους κάθετους άξονες (και ειδικά στον άξονα Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή) όπου σημειώθηκαν τα περισσότερα ατυχήματα κατά τη διάρκεια του 2009.


0 ΠΑΤΟΥΣΕΣ:

Δημοσίευση σχολίου