• Ένα πειραματόζωο νεκρό κάθε 8 δευτερόλεπτα!

    Κάθε οκτώ δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Animal Aid, σε κάποιο εργαστήριο ένα ανυπεράσπιστο ζώο θυσιάζεται… Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, μόνο στις ΗΠΑ, περίπου 70 εκατομμύρια ζώα…

  • ΧΩΡΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ…

    «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες-κόμβους διακίνησης σπάνιων ειδών» μας λέει ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης «Αρκτούρος», Λάζαρος Γεωργιάδης. Οι αρχές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελέγξουν την κατάσταση…

  • Oι κόκκινες αλεπούδες «εισβάλλουν» στην Αρκτική…

    «Εκπλαγήκαμε όταν συναντήσαμε μια κόκκινη αλεπού στην περιοχή μελέτης μας, στην τούνδρα της Αρκτικής Ρωσίας, γιατί το είδος αυτό απαντάται πολύ σπάνια σε εδάφη στο Βορρά», δήλωσε στο BBC η ερευνήτρια…

  • Ανθρώπινα τέρατα στην Ρόδο...

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Κόσμος», άγνωστοι «έριξαν» άγρια σκυλιά στο καταφύγιο μικρών ζώων και εν προκειμένω γατιών, στην Καλλιθέα της Ρόδου, με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν πολλά μικρά γατάκια…


Η Nestlé έχει παραμείνει σιωπηλή μετά την ανακοίνωσή της πριν από λίγες μέρες πως ακυρώνει τα συμβόλαια με τη Sinar Mas, τη μεγαλύτερη παραγωγό φοινικέλαιου στην Ινδονησία που καταστρέφει τα τροπικά δάση της χώρας και παραβαίνει το νόμο. Όμως η δέσμευση της Nestlé δεν επιλύει το πρόβλημα, γιατί θα εξακολουθήσει να αγοράζει έμμεσα από τη Sinar Mas μέσω άλλων ενδιάμεσων προμηθευτών.

Γι' αυτό και χιλιάδες καταναλωτές από όλο τον κόσμο συνεχίζουν να διαμαρτύρονται με e-mails, τηλεφωνήματα και μηνύματα στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook. Ένας ακόμα λόγος που ξεσήκωσε τον κόσμο ήταν η αντίδραση της Nestlé στο video «Have a break?» και ο κακός χειρισμός στα σχόλια του κοινού στο Facebook. Η Nestlé διεκδίκησε να αποσυρθεί το video-παρωδία της Greenpeace για το Kit Kat , προϊόν της Nestlé, από το YouTube λίγες ώρες μετά την κυκλοφορία του. Αυτό, όμως, δεν εμπόδισε τον κόσμο να το βλέπει. Πολλοί το ξανανέβασαν, αποφασισμένοι να κάνουν γνωστό το θέμα και να πιέσουν τη Nestlé να αλλάξει πολιτική. Μέχρι στιγμής, πάνω από 670.000 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν δει το video και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται.


Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει την έντονη κριτική, η Nestlé κυκλοφόρησε ένα κείμενο με τίτλο «Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το Φοινικέλαιο», στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και η δέσμευσή της να χρησιμοποιεί μόνο «Πιστοποιημένο Φοινικέλαιο Βιώσιμης Παραγωγής» μέχρι το 2015. Όμως αυτό και πάλι δε λύνει το πρόβλημα, γιατί το 2015 θα είναι πολύ αργά. Τα δάση της Ινδονησίας κινδυνεύουν ήδη και καταστρέφονται με τον ταχύτερο ρυθμό σε όλο τον κόσμο, κάτι που χάρισε στην Ινδονησία ένα θλιβερό βραβείο: η Ινδονησία κατάφερε να αποκτήσει το Ρεκόρ Γκίνες ως η μόνη χώρα που χάνει το 2% των δασών της κάθε χρόνο.


Παγκοσμίως, η ζήτηση για φοινικέλαιο έχει αυξηθεί τόσο πολύ που οι εταιρείες που το εμπορεύονται ισοπεδώνουν όλο και μεγαλύτερες εκτάσεις δάσους στην Ινδονησία με σκοπό να το μετατρέψουν σε φυτείες για την παραγωγή φοινικέλαιου. Το φοινικέλαιο χρησιμοποιείται σε πολλά προϊόντα, όπως τρόφιμα, καλλυντικά και βιοκαύσιμα. H Nestlé είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων και ροφημάτων σε όλο το κόσμο και χρησιμοποιεί φοινικέλαιο για μια μεγάλη γκάμα προϊόντων. Η ίδια η εταιρεία ομολογεί πως έχει σχεδόν διπλασιάσει την ετήσια χρήση φοινικέλαιου μέσα στα τελευταία τρία χρόνια. Άρα, λόγω μεγέθους και επιρροής, οι αποφάσεις της παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο. Όμως, προϊόντα της Nestlé εξακολουθούν να περιέχουν φοινικέλαιο από κατεστραμμένα δάση, παρά την υπόσχεσή της πως ακυρώνει τα συμβόλαια με τη Sinar Mas, γιατί άλλοι προμηθευτές της Nestlé αγοράζουν φοινικέλαιο από τη Sinar Mas.

0 ΠΑΤΟΥΣΕΣ:

Δημοσίευση σχολίου