• Ένα πειραματόζωο νεκρό κάθε 8 δευτερόλεπτα!

    Κάθε οκτώ δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Animal Aid, σε κάποιο εργαστήριο ένα ανυπεράσπιστο ζώο θυσιάζεται… Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, μόνο στις ΗΠΑ, περίπου 70 εκατομμύρια ζώα…

  • ΧΩΡΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ…

    «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες-κόμβους διακίνησης σπάνιων ειδών» μας λέει ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης «Αρκτούρος», Λάζαρος Γεωργιάδης. Οι αρχές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελέγξουν την κατάσταση…

  • Oι κόκκινες αλεπούδες «εισβάλλουν» στην Αρκτική…

    «Εκπλαγήκαμε όταν συναντήσαμε μια κόκκινη αλεπού στην περιοχή μελέτης μας, στην τούνδρα της Αρκτικής Ρωσίας, γιατί το είδος αυτό απαντάται πολύ σπάνια σε εδάφη στο Βορρά», δήλωσε στο BBC η ερευνήτρια…

  • Ανθρώπινα τέρατα στην Ρόδο...

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Κόσμος», άγνωστοι «έριξαν» άγρια σκυλιά στο καταφύγιο μικρών ζώων και εν προκειμένω γατιών, στην Καλλιθέα της Ρόδου, με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν πολλά μικρά γατάκια…

«Έλα να δεις τον κόσμο με τα μάτια μου! Με το ένα μάτι μου καλύτερα... γιατί μόνο ένα μου έμεινε!  Δε γεννήθηκα έτσι, έτσι με έκαναν τα δικά σας μάτια, που κοίταζαν αλλού, όταν χρειαζόμουν να με κοιτάξετε! Προφανώς δεν ήμουν το κατάλληλο θέαμα. Ήμουν άρρωστη και καχεκτική!
Γεννήθηκα στον δρόμο, μεγάλωσα εκεί, αρρώστησα για μέρες και κόντεψα να πεθάνω λόγω της αδιαφορίας σας… Τώρα έχασα την όραση από το ένα μου ματάκι, αλλά πάλι κανείς σας δεν με κοίταξε.
Άλλωστε εσείς κοιτάτε τον κόσμο, όπως σας βολεύει. Ελάτε όμως τώρα να κοιτάξουμε τον κόσμο με το ένα μάτι μου. Ευτυχώς εκείνη που πραγματικά με κοίταξε και με έσωσε, πίστεψε πως η ζωή μου αξίζει περισσότερα από μία ματιά.
 
Το μάτι μου το έχασα, αλλά τη ζωή μου την κέρδισα! Τι αξίζει πιο πολύ; Είμαι μονόφθαλμο γατάκι αλλά ζητάω ένα σπίτι και μία οικογένεια, που θα αγαπήσει εμένα, την καλή καρδιά μου και την άριστη συμπεριφορά μου… Θα κάνετε άριστα αν με υιοθετήσετε... Έρχομαι στον χώρο σας εμβολιασμένη, αποπαρασιτωμένη και με συμβόλαιο υιοθεσίας!
 
Θα με κάνετε δική σας με την πρώτη ματιά;».
Για περισσότερες πληροφορίες: ariaioan@gmail.com, 6951818603.
zoosos.gr

0 ΠΑΤΟΥΣΕΣ:

Δημοσίευση σχολίου