• Ένα πειραματόζωο νεκρό κάθε 8 δευτερόλεπτα!

    Κάθε οκτώ δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Animal Aid, σε κάποιο εργαστήριο ένα ανυπεράσπιστο ζώο θυσιάζεται… Υπολογίζεται πως κάθε χρόνο, μόνο στις ΗΠΑ, περίπου 70 εκατομμύρια ζώα…

  • ΧΩΡΑ-ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΕΞΩΤΙΚΩΝ ΖΩΩΝ Η ΕΛΛΑΔΑ…

    «Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες-κόμβους διακίνησης σπάνιων ειδών» μας λέει ο γενικός διευθυντής της οργάνωσης «Αρκτούρος», Λάζαρος Γεωργιάδης. Οι αρχές κάνουν ό,τι μπορούν για να ελέγξουν την κατάσταση…

  • Oι κόκκινες αλεπούδες «εισβάλλουν» στην Αρκτική…

    «Εκπλαγήκαμε όταν συναντήσαμε μια κόκκινη αλεπού στην περιοχή μελέτης μας, στην τούνδρα της Αρκτικής Ρωσίας, γιατί το είδος αυτό απαντάται πολύ σπάνια σε εδάφη στο Βορρά», δήλωσε στο BBC η ερευνήτρια…

  • Ανθρώπινα τέρατα στην Ρόδο...

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού «Κόσμος», άγνωστοι «έριξαν» άγρια σκυλιά στο καταφύγιο μικρών ζώων και εν προκειμένω γατιών, στην Καλλιθέα της Ρόδου, με αποτέλεσμα να κατασπαράξουν πολλά μικρά γατάκια…

 
Ο διευθυντής του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κερατέας, Δημήτρης Λακαφώσης, σύμφωνα με καταγγελία που έφτασε στην Πανελλαδική Συντονιστή Επιτροπή 106 Ζωοφιλικών Σωματείων (Π.Σ.Ε.Ζ.Σ.) απαγόρευσε στους μαθητές και το ανακοίνωσε την ώρα της πρωινής προσευχής να ταΐζουν το μικρόσωμο σκυλάκι που βρήκε καταφύγιο στον προαύλιο χώρο του δημοτικού.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο διευθυντής προειδοποίησε ότι θα τιμωρηθούν όσοι τον παρακούσουν. «Όποιο από τα παιδάκια ξανά ταΐσει αδέσποτο σκυλάκι, θα τιμωρηθεί. Να μην το ταΐζετε για να φύγει, κουβαλάει αρρώστιες!» ήταν τα λόγια του.

Η Π.Σ.Ε.Ζ.Σ., απευθυνόμενη με επιστολή που έστειλε στις 2 Δεκεμβρίου 2010 στον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό (αλλά και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ανατολικής Αττικής, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος κ.ά.), αναρωτιέται: «Βάσει ποιου εκπαιδευτικού συστήματος προβαίνετε σε τιμωρία των μαθητών σας, αν αυτοί φροντίζουν και ταΐζουν τα ζώα; Έχετε λάβει συγκεκριμένες γραπτές οδηγίες από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση;

Θα έπρεπε να γνωρίζετε ως εκπαιδευτικός που είστε και καλείστε να διαπλάσετε τις ψυχές και το ήθος των μικρών μαθητών στην τρυφερή αυτή ηλικία που βρίσκονται και οι γονείς τους καθώς και η Πολιτεία σας τους έχουν εμπιστευτεί, ότι η αγάπη και ο σεβασμός προς τα ζώα και τη φύση και κατ’ επέκταση προς τον άνθρωπο, ξεκινάει από τα πρώτα χρόνια της εκπαίδευσης τους. Αργότερα θα είναι πολύ αργά.

Πώς είναι δυνατόν ένας δάσκαλος της δημοτικής εκπαίδευσης την σήμερον ημέρα να τολμά να αποτρέπει τους μαθητές να σέβονται και να φροντίζουν τα ζώα; Περισσότερο μάλιστα να τα απειλεί με τιμωρία, αν συνεχίσουν να ταΐζουν ένα απροστάτευτο πλάσμα που βρήκε καταφύγιο στη σχολική αυλή;

Με ποιο σκεπτικό τούς εμφυσάτε τον φόβο των μικροβίων, αν ακουμπήσουν έναν σκύλο; Δεν γνωρίζετε τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής; Η επαφή μας με ένα ζώο - ακόμα αν αυτό είναι αδέσποτο - δεν εμπεριέχει κανέναν λόγο ανησυχίας για μετάδοση ασθενειών. Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια υγείας των μαθητών θα ανησυχούσαμε πιο πολύ για τους χώρους του σχολείου σας, που σίγουρα δεν θυμίζουν αίθουσα χειρουργείου!

Ποιος δάσκαλος, ποιος παιδαγωγός, ποιος σώφρων άνθρωπος του 21ου αιώνα, που θέλει να ονομάζεται διαμορφωτής του χαρακτήρα μικρών μαθητών, τολμά και απειλεί με τιμωρία, αν αυτά αγαπούν και φροντίζουν ένα αδύναμο πλάσμα, όπως είναι ένας σκύλος;

Οι γνώσεις σας πρέπει να είναι πολύ ρηχές. Διαφορετικά, η εικόνα των μαθητών σας να φροντίζουν τον μικρό σκύλο στην αυλή του σχολείου σας θα έπρεπε να σας είχε κάνει να νιώσετε περήφανος για τους εξαίρετους μαθητές που έχετε την τιμή να φοιτούν στο σχολείο σας, να έχετε χαμογελάσει ενθυμούμενος το ποίημα του Ιωάννη Πολέμη:

“Ποτέ δεν θα πειράξω τα ζώα τα καημένα μην τάχα σαν και μένα κι κείνα δεν πονούν; Θα τα χαϊδεύω πάντα, προστάτης τους θα γίνω…” Αντί όμως να τους δώσετε συγχαρητήρια, σπεύσατε να τα τρομοκρατήσετε με την απειλή της τιμωρίας.

Δυστυχώς, η συμπεριφορά σας είναι σημείο των καιρών. Από δασκάλους που αντί να διδάξουν στους μικρούς μαθητές την αγάπη και τον σεβασμό προς τα ζώα ως οφείλουν, διδάσκουν απέχθεια και αποστροφή, καταλήγουν οι μαθητές στο Λύκειο να κακοποιούν και να σκοτώνουν ένα κουτάβι, όπως έγινε πρόσφατα σε Λύκειο στην Καβάλα.

Παρεμβατικά παιδιά δεν γεννιούνται! Ο παρεμβατικός χαρακτήρας διαπλάθεται από δασκάλους σαν εσάς, που δεν τους αξίζει ο τίτλος του δασκάλου ούτε η θέση του διευθυντή που σήμερα κατέχετε.
Περιμένουμε άμεσα να βρείτε έναν εύσχημο τρόπο να επανορθώσετε την πράξη σας και να εξηγήσετε στους μαθητές σας ότι δεν ακριβολογούσατε με τα λεγόμενά σας. Ότι είστε περήφανος που μαθητές του σχολείου σας φροντίζουν ένα ανυπεράσπιστο ζώο.

Να εξηγήσετε στους μαθητές ότι τα ζώα δεν γεννιούνται αδέσποτα, αλλά το ανθρώπινο χέρι τα καθιστά αδέσποτα. Να τους διδάξετε ότι τα ζώα δεν είναι παιχνίδι, αλλά σύντροφοι στα παιχνίδια τους και ότι οφείλουν να τα σέβονται, γιατί έχουν και αυτά ψυχή.

Να καλέσετε ένα φιλοζωικό σωματείο να μιλήσει στους μαθητές του σχολείου σας για τα ζώα και για το πώς πρέπει να τους συμπεριφερόμαστε. Διαφορετικά θα προβούμε σε κάθε περαιτέρω καταγγελία που μας δίνει ο νόμος ως δικαίωμα, αφού ως φιλοζωικά σωματεία έχουμε το έννομο συμφέρον να καταγγείλουμε την πράξη σας.

Μια πράξη που όχι μόνο αντί-φιλοζωική είναι, αλλά ταυτόχρονα απόλυτα αντιπαιδαγωγική. Επίσης περιμένουμε άμεσα να μας ενημερώσετε για την τύχη του ζώου. Τυχόν εξαφάνισή του σας καθιστά υπεύθυνο με ό,τι συνεπάγεται από τον νόμο. Και μην ξεχνάτε κύριε Διευθυντά, “πως η ζωοφιλία δημιουργεί πρότυπα που αντιμάχονται την κουλτούρα βίας σε μια κοινωνία”». 
 
ΑΠΟ ΖΟΥΓΚΛΑ

0 ΠΑΤΟΥΣΕΣ:

Δημοσίευση σχολίου